SON DƏQİQƏ:

Sənətin ən fərqli növlərindən biri - Yerləşdirmə

  50428   |  
Şriftin ölçüsü  

Yerləşdirmə ya da installyasiya, ənənəvi sənət əsərlərindən fərqli olaraq, ətrafdan müstəqil bir sənət obyekti ehtiva etməyən, müəyyən bir məkan üçün yaradılan, məkanın xüsusiyyətlərini istifadə edib araşdıran və tamaşaçı iştirakının təməl bir vaciblik olduğu sənət növüdür.

Bağlı və ya açıq məkanlarda qurula bilər. Kökləri konseptual sənət və hətta 20-ci əsrin əvvəllərindəki Marcel Duchamp’ın hazır – istehsalları və Kurt Schwitters’ə qədər gedən installyasiya, digər adıyla yerləşdirmə sənəti, müasir sənətdə memarlıq və performans xaricində bir çox başqa vizual sənət intizamını da dəstək alan mələz (hibrid) bir tərzdir .

1960-cı illərin ABŞ və Avropasında toplanış (assemblage) və ətraf terminləri sənətçilərin müəyyən bir məkanda bir araya gətirdikləri vəsaitlər üçün istifadə edilsə də, yerləşdirmə təbiri yalnız əsərlərin sərgilənmə şəkli, məsələn şəkillərin divara nə şəkildə və necə bir nizamda asıldığını ifadə etmək üçün istifadə edilirdi.

1960-cı illərdə ‘bir ətraf olaraq sənət əsəri’ fikri, tamaşaçının yalnız baxmaqla qalmayıb dünyada yaşadığı kimi sənət əsərinin içində "yaşaması", hətta zaman zaman onun bir parçası olması düşüncəsini gətirdi. Bu mövzudakı əhəmiyyətli insanlardan biri Robert Smithsondur.

Yer (daha böyük bir məkan içində müəyyən bir yer) və yer olmayan (bu yerin qalereyada fotoşəkil, xəritə, müxtəlif material və sənədlərlə təkrardan təqdimatı) arasında bir ayrım etmişdir. Bu ayrı-seçkilik əhəmiyyətli idi, çünki Smithson və Michael Heizer, Nancy Holt, James Turrel və Walter de Maria kimi digər ərazi sənətçiləri qalereya xaricində işlərinə baxmayaraq, işləri qalereya sistemi tərəfindən təmin edilən çərçivəyə asılı qalıb.

 

Eminquey

Dosta Göndər :

  

SON XƏBƏRLƏR

2020-11-29
2020-11-28

Video

Yazarlar

MARAQLI

DÜNYA

ƏDALƏT BU GÜN
November: 28, 26, 24, 21, 19, 17, 14, 12, 11, 07

Redaktor seçimi

FOTOREPORTAJ

GÜNÜN SİTATI

SORĞU

«McDonalds»ı boykot etmisinizmi?

ÇOX OXUNAN

GÜNÜN LƏTİFƏSİ

Təyyarə qəzaya  uğrayır, səbəb də Paşinyan olur. Deməli, Erkin Qədirli, Paşinyan  və Saakaşvili sağ qalıb bir kimsəsiz adaya düşürlər.  Ac-susuz, Erkin hər  aclığı tutanda Paşinyanı  salır  təpiyinin  altına, Saakaşvili birtəhər tutub Paşinyanı  Erkinin  əlindən alır. Day döyülməkdən  Paşinyanın  üz-gözü qalmayıb, qaçıb  gizlənməyə yer də yoxdu. Deyirlər  balıq tutaq  heç olmasa. Dənizin  kənarında oturub balıq tuturlar.

Əllərinə bir qızıl balıq  düşür. Qızıl balıq yalvarır ki, məni buraxın, hərənizin bir  arzusunu  yerinə yetirim.

Saakaşvili deyir:

- Məni at Tiflisə. Çoxdandı ev  çaxırı içmirəm, çexoxbili yemirəm.

Balıq Saakaşvilini atır Tiflisə.

Paşinyan deyir:

 Balıq qardaş, məni də at Tiflisə, Saakaşvilinin  yanına, yoxsa bu türk  məni  minəcək.

Balıq onu da atır  Tiflisə.

Erkin Qədirli deyir:

- Sən  belə elə də, bir qəşəng süfrə aç – xaş, sirkə-sarımsaq , üstünə nar  sıxılmış soğan, bir də tut arağı, o oğraş Paşinyanı da qaytar geri.

ARXİV

TƏQVİM

FACEBOOK